انتظار یار

بایگانی
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خدا را شکر
يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۳۲ ب.ظ

کمک داور معروف ایران و آقا امام رضا

حسن کامرانی فر | کمک داور بین‌المللی فوتبال

خانه مادری من نزدیک به حرم حضرت رضا (علیه السلام) است. از این رو سال ها پیش زمانی که

ساکن آنجا بودم، بعضی شب ها، همراه دوستان به حرم مشرف می شدیم و برای راز و نیاز تا سحر در حرم می ماندیم.

یادم است یک شب با تعدادی از دوستان به حرم رفته بودم، وارد صحنی شدیم که در آن پنجره فولاد قرار دارد

 و بیماران لاعلاج به آن دخیل می بندند تا از حضرت شفا بگیرند. همان شب و در همان صحن، من و دیگر دوستانم در حال وهوای معنوی حرم امام رضا (علیه السلام) مشغول ذکر بودیم که ناگهان از میان افراد

دخیل بسته، یک نفر بلند شد و فریادی کشید و شکر خدا را به جای آورد. پس از لحظاتی متوجه شدیم آن شخص نابینا بوده که امام رضا (علیه السلام) در همان شب چشمانش را شفا دادند.

این کرامت را من نه به نقل از کسی شنیدم بلکه آن را با چشمان خودم دیدم. دیدن صحنه شفا یافتن آن شخص نابینا و حالات عجیبی که آن شب به من دست داد، تحولی بزرگ در زندگی ام ایجاد کرد و از آن

وقت هرچه از امام رضا (علیه السلام) طلب کردم و هر حاجتی که از ایشان خواستم به من عنایت فرموده اند.

به طور مثال پیش از جام جهانی ۲۰۱۰، در حالی که حتی تیم ملی کشورمان هم صعود نکرده بود و برخی عوامل در پی حذف تیم داوری ما از حضور در آن رقابت ها بودند، از آن جا که مطمئن بودم با

خواست خداوند و توسل به امام رضا (علیه السلام) می توانم به خواسته ام برسم، حاجتم را با ایشان در میان گذاشتم و به برکت توجهات همین امام بزرگوار توانستم به بهترین وجه ممکن در آن مسابقات حضور پیدا کنم و تا مراحل بالا نیز پیش بروم.

به امید ظهور

با تشکر از سایت پارس فوتبال


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی