انتظار یار

بایگانی
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خدا را شکر

۹ مطلب در بهمن ۱۳۹۱ ثبت شده است

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۲۸ ب.ظ

نوشته ایی درباره مطلب قبل

 این مطلب بنا به درخواست خوانندگان محترم وب سایت حذف شد

تمامی نظرات این پست اعم از نطرات مخالفین و موافقین همراه

با پاسخ اینجانب به احترام خوانندگان وبلاگ حذف شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۲۸
محمد جواد ...

 دانلود   سخنرانی  استاد پناهیان در دعای ندبه حرم عبد العظیم۲۷/۱۱/۹۱

لینک دانلود           زمان: ۰۰:۴۴:۵۴          حجم: ۸/۷ مگابایت   فایل صوتی

مقاله زیر بنا به درخواست خوانندگان خوب وبلاگ حذف شد.

تمامی نظرات مخالفین و موافقین  همراه با پاسخ اینجانب را هم حذف نمودم.

به امید ظهور


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ بهمن ۹۱ ، ۰۵:۲۸
محمد جواد ...
پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دانلود سخنرانی استاد پناهیان در حرم عبدالعظیم

                     دانلود   سخنرانی  استاد پناهیان در دعای ندبه حرم عبد العظیم۲۷/۱۱/۹۱

لینک دانلود           زمان: ۰۰:۴۴:۵۴          حجم: ۸/۷ مگابایت   فایل صوتی

مقاله زیر بنا به درخواست خوانندگان خوب وبلاگ حذف شد.

تمامی نظرات مخالفین و موافقین  همراه با پاسخ اینجانب را هم حذف نمودم.

به امید ظهور




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۰
محمد جواد ...
جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۱۴ ق.ظ

مناجات با امام زمان توسط میر داماد

مناجات با حضرت مهدی

این مناجاتزیبا و دلنشینتوسط مداح اهل بیت میر داماد هفته پیش در مهدیه تهران ایراد شده است.

زمان:    ۰۰:۱۵:۵۱                    

حجم برای اینترنت پر سرعت: ۷/۳ مگابایت 

حجم برای اینترنت دایل آپ  :   ۸/۱ مگابایت    

لینک دانلود برای اینترنت پر سرعت

لینک دانلود برای اینترنت دایل آپ     

به امید ظهور


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۱۴
محمد جواد ...
دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۳۸ ب.ظ

مراحل جنبش سفیانی

 اتفاقات ظهور            آغاز جنبش سفیانى و مراحل آن       بخش سیزدهم

برگرفته از کتاب عصر ظهور

شرایط و اوضاع ترسیم شده در روایات ، جنبش سفیانى را بسیار خشن و

سریع توصیف مى کند یا به تعبیر سیاسى امروز جنبشى دراماتیک و خونین

مى باشد زیرا اوضاع جهانى و کشمکش بین ابرقدرتها به اندازه اى وخیم مى شود که منجر به نبرد مى گردد. و وضع سرزمین شام که فتنه فلسطین آن را بر

هم مى زند ((همچون بهم خوردن آب در مشک )) و از ضعف و ناتوانى و تجزیه شدن ، گرفتار رنج و افسردگى است .. و مهمتر از آن ، از نظر غربى ها و یهودیان رسیدن نیروهاى اسلام و قواى ایرانیان به مرزهاى فلسطین و دروازه هاى قدس مى باشد، سپس نفوذ روسها در سرزمین شام و جهان اسلام

افزایش مى یابد. از این رو آنها اقدام به انتخاب زمامدارى مقتدر مى نمایند. تا بتواند منطقه پیرامون اسرائیل را براى سلطه اسرائیل کاملا زیر فرمان آورد و از این جاست که او نقش مهم خود را که تنها خط دفاع (عربى ) از اسرائیل و غرب است اجرا مى کند، بلکه آنها دست او را در جنگ عراق و اشغال آن جهت

 جلوگیرى از خطر ایرانیان و یاران درفش هاى سیاه باز مى گذارند. همچنانکه دست سفیانى را دریارى رساندن به حکومت ضعیف حجاز و براى درهم شکستن جنبش اساسى و نوینى که نمى تواند نهضت امام مهدى (علیه السلام ) در مکه مکرمه بشمار آید باز مى گذارند.

جنبه هایى را که روایات ، آشکارا یا به اشاره یاد مى کند، به فهمیدن سرعت و شدتى که از ویژگیهاى جنبش سفیانى مى باشد و روایات درباره آنها سخن مى گوید، کمک مى کند. از امام صادق (علیه السلام ) روایت شده است که فرمود:

((سفیانى از نشانه هاى حتمى ظهور است و خروج او از آغاز تا انجام پانزده ماه بطول مى انجامد، وى شش ماه کارزار مى کند، همینکه بر پنج شهر دست یافت نه ماه فرمانروائى مى کند بى آنکه روزى برآن افزوده شود))(3)

آن پنج شهر عبارتند از: دمشق ، اردن ، حمص ، حلب و قنسرین که مراکز فرمانروائى منطقه ، سوریه ، اردن و لبنان مى باشد. و روایات بر بودن اردن در آنها تصریح مى کند، اما لبنان که جزئى از سرزمین شام و تابع پنج شهر بحساب مى آید، بعید نیست که در قلمرو حکومت سفیانى قرار گیرد. ولى برخى از

روایات ، گروههایى را از فرمانروائى سفیانى جدا مى کنند که عبارتند از: بپاى دارندگان حق که خداوند آنها را از شرّ خروج با او حفظ مى کند که بیان خواهد شد و مردم لبنان از آن دسته مى باشند.

روایات زمان جنبش وى را معین مى کند و وقوع آن را در ماه رجب مى داند، از امام صادق (علیه السلام ) روایت شده است که فرمود:

((از نشانه هاى حتمى ظهور خروج سفیانى در ماه رجب است .))(4)

و این امر، یعنى خروج سفیانى شش ماه قبل از ظهور حضرت مهدى (علیه السلام ) خواهد بود، زیرا حضرت در شب دهم یا روز دهم محرم همان سال در مکه ظهور مى کند و تسلط سفیانى بر منطقه شام که عبارت است از لشکرکشى به عراق و سپس به حجاز، به تصور پیروزى بر یاران امام مهدى

 (علیه السلام ) و نهضت آن حضرت مى باشد قبل از ظهور آن بزرگوار انجام مى پذیرد. بنابراین جنبش سفیانى در سه مرحله انجام مى شود، نخست : مرحله تثبیت سلطه وى در شش ماهه اول . مرحله دوم : هجوم و پیکار او در عراق و حجاز، مرحله سوم : بازگشت وى از توسعه طلبى در عراق و حجاز و

دفاع در برابر تحرک سپاه حضرت مهدى (علیه السلام )، جهت حفظ متصرفات باقیمانده اش از سرزمین شام و اسرائیل و قدس .

قابل دقت است که ، روایات مربوط به سفیانى جنگ هاى شش ماهه اول وى را به اختصار ترسیم مى کند و این درگیریها ابتدا جنگ هاى داخلى او با اءصهب و اءبقع و سپس با نیروهاى اسلامى و غیراسلامى مخالف خود است تا اینکه استیلاى او برسرزمین شام کامل مى گردد.

ولى با توجه به جنبش او، طبیعى است که این شش ماه ، سراسر پر از عملیات هاى متراکم نظامى خواهد بود وى بگونه اى سلطه خود را تحکیم مى بخشد که بتواند نیروهاى زیادى را براى نبردهاى گسترده در نه ماه آینده تجهیز و گردآورى نماید. و ممکن است سفیانى در کنار جنگهاى شش ماهه اول خود، علاوه بر اءبقع و اءصهب با فرمانروایان اردن و لبنان و دیگر نیروهاى مخالف درگیرى داشته باشد.

روایتى ، به شدت جنگ هاى سفیانى با ابقع و اصهب اشاره مى کند و همین جنگ ها موجب نابودى شام مى گردد. از امام باقر (علیه السلام ) روایت شده است که فرمود:

((از نشانه هاى ظهور، فرو رفتن یک آبادى به نام جابیه از روستاهاى شام و فرود آمدن ترکان در جزیره و رومیها در رمله است ، درگیریهاى زیادى در این هنگام در سراسر زمین رخ مى دهد تا اینکه شام ویران مى گردد ((و در روایتى آمده است ، نخستین سرزمینى که ویران مى شود شام است )) و علت ویران شدن آن اجتماع سه درفش (نیرو) در آنجاست ، نیروهاى اصهب ، لشکر ابقع و لشکر سفیانى.))(5)

اما خرابى دمشق با توجه به سخن امیرمؤ منان (علیه السلام ) که فرمود: ((دمشق را قطعا تخریب خواهم کرد... این عمل را مردى از خاندان من انجام مى دهد)) ظاهرا همان ویرانى اى است که در نبرد بزرگ آزادسازى قدس که توسط امام مهدى (علیه السلام ) با سفیانى ، یهودیان و رومى ها اتفاق مى افتد.

اما سفیانى در نه ماهه پایانى حکومت خود، دست به نبردهاى بزرگى مى زند که مهمترین آنها با ترکان (روسها؟) و هواداران آنها در قرقیسیا است ، سپس نبردهاى او در عراق با ایرانیان زمینه سازان ظهور، و یمنى که طبق برخى از روایات با آنان مى باشد.

و ممکن است سفیانى در مدینه منوره داراى نیروهایى باشد که در کنار نیروهاى حکومت حجاز، در برابر نبردى که احتمالا توسط حضرت مهدى (علیه السلام ) براى آزادى مدینه انجام مى پذیرد وارد پیکار شوند.

سفیانى پس از شکست در عراق و حجاز به شام و فلسطین باز مى گردد تا در بزرگترین کارزار حضرت مهدى (علیه السلام ) یعنى نبرد بزرگ فتح قدس به مصاف بپردازد.

(3)بحار ج 52 ص 248.       (4)بحار ج 52 ص 249.    (5)ارشاد مفید ص 359.

ادامه دارد


,
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۸
محمد جواد ...
سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۲۶ ب.ظ

دانلود ماجرای جوان تهرانی و آیت الله بهجت

ماجرای آیت الله بهجت و جوان تهرانی از زبان استاد پناهیان

زمان:  ۰۰:۰۳:۳۷

حجم: ۲/۴ مگابایت

لینک اصلی (دانلود)

لینک دانلود(کمکی)

در صورت کندی سرعت در دانلود ،

از لینک دیگر استفاده نمایید

به امید ظهور


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۲۶
محمد جواد ...
دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۱۴ ق.ظ

وقایع و اتفاقات ظهور_سفیانی

                                    کینه سفیانى نسبت به اهل بیت و شیعیان

برگرفته از کتاب : عصر ظهور

کینه توزى ، از بارزترین ویژگیهاى سفیانى است که روایات مربوط به او از آن یاد مى کند بلکه از آن روایات چنین برمى آید که نقش سیاسى او ایجاد فتنه مذهبى در میان مسلمانان و تحریک تسنن علیه شیعیان تحت شعار یارى اهل سنت است ... در حالیکه وى هوادار زمامداران کفر پیشه غربى و یهودیان و مزدور آنهاست ، از امام صادق (علیه السلام ) روایت شده است که فرمود:

((ما و اولاد ابوسفیان دو خاندان هستیم که بخاطر خدا با یکدیگر دشمنى داریم .. ما گفتیم خداوند راست گفت و آنها گفتند خداوند دروغ گفت ... ابوسفیان به جنگ پیامبر برخاست و معاویه فرزند ابوسفیان به جنگ على بن ابى طالب رفت و یزید پسر معاویه به نبرد با حسین بن على (علیه السلام ) پرداخت و سفیانى به مصاف حضرت قائم (علیه السلام ) برمى خیزد.))(16)

همچنین از امام باقر (علیه السلام ) نقل شده است که فرمود:

((گویا من سفیانى (یا رفیق او) را مى بینم که در زمینهاى سرسبز شما در کوفه اقامت گزیده و منادى اوندا مى دهد، هر کس سر یک تن از شیعیان على را بیاورد هزار درهم پاداش اوست ، در این هنگام همسایه بر همسایه حمله برده و مى گوید این شخص از آنهاست ، گردن او را مى زند و هزار درهم جایزه مى گیرد، آگاه باشید که در آن روز، فرمانروائى شما بدست حرامزادگان خواهد بود ... و گویا هم اینک ((شخص نقابدار)) را مى بینم . پرسیدم : شخص نقابدار کیست ؟ فرمود: مردى است از شما که به خواسته شما سخن مى گوید، نقاب مى پوشد، شما را گرد آورده و مى شناسد اما شما او را نمى شناسید و مردان شما را یکایک با عیب جوئى بدنام مى کند، آگاه باشید که او جز زنازاده اى نیست .))(17)

البته ما در لبنان ، نمونه هایى از این نقابدارها را که از مزدوران یهود و فالانژها و دیگران هستند دیده ایم که باهم به مناطق تحت نفوذ مسلمانان وارد شده و در حالیکه چهره هاى سیاه خود را زیر ماسکهاى سیاه رنگ یا رنگهاى دیگر مخفى ساخته اند مؤ منان را شناسائى و به همدستان خود معرفى مى کنند و آنها مسلمانان انقلابى را محاصره و دستگیر و زندانى مى کنند و یا به قتل مى رسانند و سفیانى از دست آموزان این دشمنان است و نقابداران وى از نوع نقابداران این گروه هستند.

روایت دیگرى نیز وجود دارد که مى گوید:

((سواران سفیانى به جستجوى اهل خراسان مى آیند و شیعیان آل پیامبر صلى الله علیه و آله وسلم را در کوفه مى کشند، آنگاه اهل خراسان در جستجوى حضرت مهدى (علیه السلام ) بیرون مى آیند.))

و ما سیاست سفیانى را در سرزمین شام ، با شیعیان در روایت مربوط به آغاز جنبش وى از ((وادى یابس )) (دره خشک ) بیان خواهیم کرد.

                                            درفش سرخ سفیانى

برگرفته از کتاب : عصر ظهور

برخى از روایات این مطلب را یاد نموده است ، مانند روایتى که در بحار از امیرمؤ منان (علیه السلام ) ضمن روایتى طولانى نقل شده است :

((و آن را نشانه ها و علامتهایى است و خروج سفیانى با درفش ‍ سرخ همراه است و فرمانده آن مردى از قبیله بنى کلب است .))(1)

این پرچم سرخ رمز برترى جوئى و سیاست خون آشامى وى مى باشد.

                                       آیا سفیانى یکى است یا چند تن

بى تردید سفیانى وعده داده شده که روایات موجود در منابع شیعه و سنى بر آن دارد، یک نفر است اما در برخى از روایات همچون نسخه خطى ابن حماد و غیر آن سخن از دو سفیانى به میان آمده است ، سفیانى اول و سفیانى دوم و گاهى از بعضى روایات استفاده مى شود که آنها سه تن هستند. اما آنکه مورد نکوهش قرار گرفته و دست به شرارت و کارهاى آنچنانى مى زند، همان سفیانى دوم است ، زیرا سفیانى اول پس از استیلا بر سرزمین شام و جنگ قرقیسیا، در جنگ عراق در برابر سپاه ایرانیان و یاران درفش هاى سیاه شکست مى خورد و در اثر زخمى که بر او وارد مى شود در راه بازگشت به شام به هلاکت مى رسد و سفیانى دوم را جانشین خود قرار مى دهد تا ماءموریت مهم او را ادامه دهد.

چنانچه این روایات صحیح باشد، سفیانى اول ، فرمانرواى نابکارى است که زمینه ساز سفیانى اصلى وعده داده شده است ، همچنان که یمنى و خراسانى ها یاران درفش هاى سیاه زمینه ساز نهضت حضرت مهدى (علیه السلام ) مى باشند. ابن حماد گوید ولید گفت :

((سفیانى روى مى آورد و به جنگ بنى هاشم و هرکس از یاوران درفش هاى سه گانه و غیر آنان که با او بستیزد، مى پردازد و بر همه آنها چیره مى شود. آنگاه روانه کوفه مى شود و بنى هاشم بسوى عراق مهاجرت مى کنند، سپس سفیانى در بازگشت از کوفه در نزدیکى شام به هلاکت مى رسد و مرد دیگرى از فرزندان ابوسفیان را جانشین خود مى سازد که غلبه با اوست و بر مردم چیره مى شود.. و سفیانى مورد نظر، همین است ))(2)

(17)بحار ج 52 ص 215.

(1)بحار ج 52 ص 273.

(2)نسخه خطى ابن حماد ص 78.


,,
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ بهمن ۹۱ ، ۰۳:۱۴
محمد جواد ...
جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۵۷ ب.ظ

رابطه دختر و پسراز زبان استاد پناهیان

 رابطه پسر و دختر از زبان استاد پناهیان

زمان : ۰۰:۰۳:۳۸

حجم : ۶/۲ مگابایت

لینک دانلود (اصلی)

لینک دانلود(کمکی)

             

در صورت کندی سرعت در دانلود ،

از لینک دیگر استفاده نمایید

 

به امید ظهور


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۵۷
محمد جواد ...
يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۱۷ ب.ظ

آیت الله بهجت _ظهور امام زمان

           دانلود کلیپ حرفهای دلنشین آیت الله بهجت درباره ظهور امام زمان

زمان:   ۰۰:۰۱:۳۲          حجم: ۲،۶۲

      لینک دانلود(اصلی)                در صورت کندی سرعت در دانلود ،از لینک دیگر استفاده نمایید

     لینک دانلود(کمکی)                                               به امید ظهور


,
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۱۷
محمد جواد ...