انتظار یار

بایگانی
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خدا را شکر

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۱ ثبت شده است

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۵۳ ق.ظ

خنده حلال

دوستانم در مشهد در حال ساخت وبلاگی هستند که بسیار جالب و در خور توجه است

 امیدوارم در جهاد مجازی سربلند و پیروز باشند

نام وبلاگشان خنده حلالاست که با کلیک روی این نام می توانید به

این وبلاگ جالب راه پیدا کنید

یکی از مطالب این وبلاگ تازه تاسیس را در اینجا می آورم

 

حضرت امام (رحمه الله) در جمعی به یکی از دوستانش گفت:اگر کسی بره بالای تاقچه من می تونم با سه تا صلوات بیارمش پایین

یه نفر رفت بالای تاقچه ایستاد.

امام یک صلوات فرستاد و گفت صلوات دوم را فردا می گم


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۱:۵۳
محمد جواد ...
چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۸:۱۶ ق.ظ

بهترین زمان برای دعا از منظر حضرت زهرا

بهترین زمان برای دعا از منظر حضرت زهرا(س)


یکى از مهمترین و لازم ترین امور زندگى یک مؤمن ارتباط برقرار کردن با خدا از طریق دعا و نیایش است. در زندگى اولیاء خدا دعا جایگاه اساسى و ویژه دارد و بخش مهمى از بهترین اوقات آنها اختصاص به دعا و نیایش دارد.
یکى از مهمترین و لازم ترین امور زندگى یک مؤمن ارتباط برقرار کردن با خدا از طریق دعا و نیایش است در زندگى اولیاء خدا دعا جایگاه اساسى و ویژه دارد و بخش مهمى از بهترین اوقات آنها اختصاص به دعا و نیایش دارد.
یکى از مسائل دیگر در مورد دعا رعایت آداب دعا از جمله زمان دعا است. اولیاء خدا مترصد اوقات بودند و بهترین زمان ها را براى دعا انتخاب مى‏ نمودند در اینجا به روایتى مى‏ پردازیم که یکى از اوقات مناسب براى دعا را فاطمه زهرا علیهاالسلام به ما در قول و عمل معرفى مى‏ کنند.
 
قالت فاطمه الزهرا علیهاالسلام:
سمعت النبى صلى اللَّه علیه و آله، ان فى الجمعة لساعة لا یراقبها رجل مسلم یسال اللَّه عز و جل فیها خیرا الا اعطاه ایاه قالت فقلت: یا رسول‏ اللَّه اى ساعة هى؟ قال اذا تدلى نصف عین الشمس للغروب قال و کانت فاطمة علیهاالسلام تقول لغلامها: اصعد على الضراب فاذا رایت نصف عین الشمس قد تدلى للغروب فاعلمنى حتى ادعو. (۱)

 
(فاطمه زهرا علیهاالسلام مى‏فرماید: از پیامبر صلى اللَّه علیه و آله شنیدم، در روز جمعه ساعتى است که هیچ مسلمانى مراقب آن نبوده که حاجت خیرى از خداى عزوجل بخواهد مگر آنکه حاجت او را برآورده ساخته است. فاطمه علیهاالسلام مى‏گوید عرض کردم یا رسول‏اللَّه آن چه ساعتى است؟ فرمود: آن هنگامى است که نصف قرص خورشید در موقع غروب پنهان شود. پس از آن فاطمه به غلام خود فرمود: بر فراز بام درآى و چون دیدى نصف قرص خورشید در هنگام غروب پنهان شد به من خبر ده تا دعا کنم.)

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۸:۱۶
محمد جواد ...
سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۰۹ ب.ظ

یک وهابی مسلمان شد

یک وهابی شیعه شده: وهابیت فریبی بزرگ است


یک وهابی شیعه شده با ابراز خرسندی از پی بردن به حقانیت شیعه گفت: وهابیت یک فریب بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه لرستان، عصام العماد عصر دوشنبه در دانشگاه آزاد خرم آباد در پاسخ به سوالات خبرنگاران تصریح کرد: بسیار خوشحالم که در سن جوانی به حقانیت شیعه پی بردم چرا که وهابیت یک فریب بزرگ است.

وی افزود: یکی از دوستان من که در سن 60 سالگی شیعه شد گریه می کرد و می گفت ای کاش زودتر به حقانیت شیعه می رسیدم.

این وهابی شیعه شده با ابراز تاسف نسبت به زمینه ساز بودن انیشه های وهایبت در گرایش به تروریسم گفت: در واقع این مکتب تند ترین مکتب است و سیاسیون بویژه آل صعود از این مسئله برای حذف رقیب که اهل تشیع و اهل تسنن هستند بهره برداری می کنند.

عصام العماد ادامه داد: وهابی مانند یک بیمار روانی است چرا که در ذهن و اندیشه خود تصور می کند که تنها او مسلمان است و با همین تفکر از خانواده و نزدیکان، جامعه، مسجد، دولت و کشور دور می شود و کم کم به یک تروریست، دشمن جامعه و به یک قاتل تبدیل می شود.

وی با اذعان به اینکه وهابیون خیلی زود فریب اطلاعات آل صعود را می خورند اضافه کرد: وهابیون در ذهن خود تولید کرده اند که فقط ما هستیم و فقط ما باید بمانیم.

این وهابی شیعه شده گفت: وهابیون با این تصورات غلط خود را از جامعه اسلامی رانده اند و یک جامعه و تفکر را در درون جامعه و اندیشه بزرگ اسلام ایجاد کرده اند.

عصام العماد ادامه متذکر شد: وهابیون به مانند بیمار روانی از شیعیان می ترسند و این هراس را دارند که اگر یک شیعه پیش آنها برود می خواهد آنها را بکشند و با این تصور احساس می کنند که اگر شیعه را نکشند فردا شیعیان آنها را می کشند.

وی افزود: وهابیون نه از سر دشمنی بلکه به دلیل ترس از تشیع، شیعیان را می کشند چرا که معتقدند که اگر شیعیان مسلط شوند وهابیون را نابود می کنند پس احساس خطر می کنند در حالی که این احساس یک احساس واقعی نیست.

این وهابی شیعه شده گفت: جامعه وهابیت در حال حاظر متحول شده است چرا که قبلا منابع محدودی وجود داشت اما با ایجاد رسانه های جدید هم از اندیشمندان شیعه و هم از اندیشمندان اهل سنت اندیشه های جدید به وهابیت تزریق شده با این وجود وهابیون متاثر از اندیشه های جدید هستند.

عصام العماد با اذعان به اینکه امروز وهابیت کلاسیک در اقلیت قرار دارند یادآور شد: امروز گروههایی از وهابیت خلق شده اند که برخی از آنها اندیشه های اهل سنت و برخی از اندیشه های شیعیان گرایش تاثیر گرفته اند و از طرفی وهابیونی هم هستند که انقلابی هستند.

وی از عربستان، امارات و کویت به عنوان منبع تغذیه اقتصادی وهابیت نام برد و گفت: با وجود اینکه وهابیت تبلیغات زیادی در دنیا دارد اما به دلیل بالا رفتن بصیرت جامعه اسلامی وهابیت تضعیف شده است.

به امید ظهور...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۰۹
محمد جواد ...