انتظار یار

بایگانی
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خدا را شکر
سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۰۸ ب.ظ

ماه رجب ، ملک داعی

  منتظران به هوش باشید ماه رجب آمد

          خیلی مراقب این ماه باشید منظران

یکی از مراقبت های مهم در این ماه به پا داشتن حدیث ملک داعی میباشد که از پیامبر اکرم روایت شده است. پیامبر اکرم فرمود: « خدای متعال در آسمان هفتم فرشته ای قرار داده است که داعی گفته

میشود. هنگامی که ماه رجب آمد ٬ این فرشته در هر شب این ماه تا صبح میگوید: خوشا به حال تسبیح کنندگان خدا ٬ خوشا به حال فرمانبرداران خدا. خدای متعال میفرماید: همنشین کسی هستم که با من همنشینی کند ٬ فرمانبردار کسی هستم که فرمانبردارم باشد و بخشنده خواهان بخشایش هستم.

ماه ٬ ماه من بنده ٬ بنده من و رحمت ٬ رحمت من است. هر کسی در این ماه مرا بخواند او را اجابت میکنم و هر کس از من بخواهد به او میدهم و هر کس از من هدایت بخواهد او را هدایت میکنم. این ماه را رشته ای بین خودم و بندگانم قرار دادم که هر کس آن را بگیرد به من میرسد

به امید ظهور


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۰۲
محمد جواد ...

ماه رجب

ملک داعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی