انتظار یار

بایگانی
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خدا را شکر
جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ

عنایت حضرت شاهچراغ به یکی از خدام

این مطلب را یکی از خوانندگان قدیمی این وب سایت (پیرامون مطلب قبلیم پست494 ) برایم ارسال کرده است که بسیار آموزنده و تاثیرگذار بود.

تصمیم گرفتم اولین مطلبم درباره حضرت احمد بن موسی را به همین پیام دوست عزیزم اختصاص دهم.


سلام

این موضوع واقعا صحت دارد!!
چندروز قبل پای راستم خیلی درد گرفت طوری که برای جابجا نمودن پا ازدست وپای چپم استفاده میکردم روز جمعه نوبتم بود که درحرم حضرت شاهچراغ خدمت کنم ؛خانواده گفتند امروز استراحت کن یه روز دیگه برو جبران

کن دلم طاقت نیاورد /لنگان لنگان رفتم خودمو به ضریح منور چسپاندم وبا جان ودل ازوی استمداد خواستم/بعدش هم درامانتداری مشغول شدم/به خودش قسم الان هیچگونه درد پایی حس نمیکنم وکاملا مداوا شدم واصلا درد

پایم بطورکامل کامل خوب شد


,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی