انتظار یار

بایگانی
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خدا را شکر
چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۳ ب.ظ

مهدی رجب زاده و حضرت مهدی

مهدی رجب زاده یکی از بهترین فوتبالیستهای حال حاظر ایران.

کسی که بعد از هر گل نام زیبای مهدی را به همه تماشاچیان و بینندگان نشان می دهد .

از او در ایمن مورد سوال کردند و او هم این گونه جواب داد

نمایش جمله "بر جمال مهدی صلوات" روی پیراهنت به توجه به همین اعتقادات و ابتکار تو بود. این ایده از کی شکل گرفت؟


من به خاطر اعتقاد قلبی ام به امام زمان(عج) این کار را کردم،چون احساس کردم کسی هست که همیشه حواسش به من هست.جالب است بدانید مادرم هم من را بیمه حضرت مهدی(عج) کرده است.

زمانی که مادرم باردار بود چند بار تصادف کرده بود، آن زمان گفته بودند بچه ات مرده، عمل کن تا حداقل خودت زنده بمانی، اما مادرم در خواب امام زمان(عج) را می بیند که او به گفته بچه‌ات سالم است.

همین می شود که نذر می کند من سالم باشم تا اسمم را مهدی بگذارد. همیشه هم به من می گوید تو بیمه امام زمان(عج) هستی و مراقب خودت باش.

انشالله توانسته باشم خوشنودی امام زمان(عج) را موجب شوم.


,

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی