انتظار یار

بایگانی
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خدا را شکر
يكشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۵۸ ب.ظ

چند جمله تقدیم به امام زمان

سالها پیش که از سفر به جمکران به طور نا گهانی چند جمله

بر زبانم جاری شد البته یه مقدار شبیه شعر می باشد

 همیشه با خودم این جملات را زمزمه می کنم

دلم مملو از محبتت شده      تا کی در این جهان به انتظارت بمانم

یا تو بیا من تو را ببینم        یا من بمیرم تا غریبیت را نبینم

دعای عهد خوانان هر صبح تو را خوانند     تا کی بر این مظلومیتت بگریم

این غریبی این مظلومی داغ کرده دلم را    بگذار بر مهدی فاطمه بگریم

                                    به امید ظهور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۴/۲۶
محمد جواد ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی