انتظار یار

بایگانی
پیوندها
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۴، ۱۹:۳۵ - ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
    خدا را شکر
جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۷:۵۳ ق.ظ

هک

حدود 737 روز پیش که اولین مطلب را در این وبلاگ آوردم

امیر حسین جزء اولین افرادی بود که به این وبلاگ آمد و نظر داد

سلام


دوست عزیز
وقتی انسان سعادت پیدا میکند وبلاگ شما هم سر راهش قرار میگیرد
خوشحال شدم که با شما منتظر واقعی آشنا شدم
ما را به همین آدرس وبا نام امیر لینک بفرمایید
من هم با افتخار شما را لینک میکنم
یا حق

امیر حسین را اولین دوست فضای مجازی می دانم

مطالب وبلاگش بسیار زیبا وجالب بود

اینکه از فعل بود استفاده کردم به خاطر اینکه چند روز پیش وبلاگ امیر حسین

هک شد وتمامی مطالبش را پاک کردند

متاسفانه وبلاگهایی که مطالبشان بسیار مفید است در تیرس هکران

قرار می گیرد بنابراین شاید این اتفاق هم برای شما بیفتد

برای پیش گیری حتما از تمامی مطالبتان پشتیبان بگیرید

امیدوارم امیرحسین بعد از این اتفاق انگیزه اش

 چند برابر شود و وبلاگ نویسی را

که جهاد مجازی است را ادامه دهد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۰۲
محمد جواد ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی